Cum iti creezi profilul firmei

Home » Noutati » Cum iti creezi profilul firmei

Google isi actualizeaza in permanenta algoritmii  pentru a oferi utilizatorilor atunci când caută continut de cea mai inalta calitate.
Prin urmare, pentru a-ti crea un profil al firmei care sa functioneze trebuie sa scrii conținut original cu cuvinte cheie care sa identifice cel mai bine afacerea (fără exagerare) și sa introduci cat mai multe informații posibile(telefon, e-mail, website), pentru a putea fi gasit de către posibilii noi clienti.

Nu lasa câmpurile goale sau incomplete, altfel profilul firmei tale nu are nici o utilitate.

1) Titlu scurt, dar descriptiv ( numele firmei).
2) Scurta descriere rezumă în câteva cuvinte ceea ce ai de gând să scrii în descrierea completă.
3)Atragi mai mulți clienți, oferind o descriere completă a produselor și serviciilor.

Pentru a obține o descriere de succes pentru afacerea ta, trebuie sa ții cont de câteva puncte:

Numele firmei tale ar trebui să apară de 3-4 ori în descriere. Acest lucru ajută la optimizarea clasamentului in motoarele de căutare și crește șansele de a fi găsit de potențialii clienți.
Descrierea ar trebui să se refere în mod specific la principalele produse și servicii pe care firma ta le oferă.
Descrierea ar trebui să fie destul de descriptiva în așa fel incat utilizatorii sa fie atrași de firma ta, de exemplu, precizează de cât timp funcționează aceasta.
Lungimea descrierii să fie între 50 și 200 de cuvinte.

În descrierea completa, evita link-uri către site-uri externe, Google le poate interpreta ca link-uri spam, trebuie să te concentrezi în schimb pe calitatea descrierii, evita de a copia și insera text identic de pe site-ul tau, descrierea trebuie să fie originala și bine scrisa, cu expresii si cuvinte cheie în interiorul frazelor pe care le scrii.

4) Insereaza max 10/15 cuvinte cheie care identifică cel mai bine firma / afacerea ta.
5) Completeaza toate campurile, telefon, e-mail, website și adresa acestea fiind fundamentale pentru a putea fi gasit sau contactat de noi potențiali clienți.

Urmand aceste sfaturi iti vei crea un profil al firmei, care va fi apreciat de Google, va crește popularitatea link-ului și indexarea în motoarele de căutare.

Mulțumim!

Distribuie și prietenilor tăi
Share on Facebook
Facebook
Share on Google+
Google+
Tweet about this on Twitter
Twitter
Share on LinkedIn
Linkedin

Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *